Učení z prostředí
Na prvním místě zážitek. Vždy za každou cenu. Vnímat prostředí jako materii zážitku. Zneužít pozorovat přetvořit pokud nestačí stát opodál iniciovat. Nejen prostředí, ale i emoce, slova, vizualitu smyslovost a vše další. Pocit může být způsobem nebo naopak projevem. Oni sami jsou toho schopni. Dovolit to je naplněním Vaší role.
Obsah konkrétního učení už může být předkládán na bázi doprovodu. Nic by nemělo být mimo žitou realitu. Vše z okamžitého žití. A znovu není nutné, aby to předkládal rodič. Pokud ovšem je to jeho součástí, proč ne. Schopnost upozadit se je ovšem jediným prostředkem k dosažení vzájemnosti. Míra podněcování závisí na vizi, chcete cítit svůj otisk nebo jste absolutním zastáncem jedinečnosti? Je obtížné poznat, kde jste vzorem pro jistotu bezpečí a spokojenost a kde již předáváváte vzorce, které nemáte chuť vsunout do nové bytosti.